Coca Cola brukte Norgesbilletter som premie i Snapchat

Hva har dere brukt Norgesbilletten til?

Norgesbilletten ble brukt som premie i en aktivitet vi hadde på Snapchat. I Norges første portal linse inviterte vi målgruppen vår inn en typisk koselig norsk stue. Her kunne man «gå» rundt i stuen, ved hjelp av AR, og utfordringen gikk ut på å finne den skjulte Coca-Cola flasken.

Bilde1.png

Hva synes du om produktet? 

Norgesbilletten er en fin premie til konkurranser hvor antall premier er over en håndfull. Det at Norgesbilletten kan sendes via mail/SMS gjør at man sparer miljøet for unødvendig papirbruk og det gjør også utsendelsen av premier lettere.

 

Hvordan opplevde dere resultatet? 

Linsen ble vist over 3 millioner ganger og 100 glade vinnere fikk ta med seg en venn på kinokos!

 

Line Sjøthun

Brand Manager Coca-Cola Norge



BESTILL NORGESBILLETTER
X