Coca Cola brukte Norgesbilletter som premie i samarbeid med Vipps

Hva har dere brukt Norgesbilletten til?

Norgesbillettene ble brukt som premier i en konkurranse, der tilfeldige kjøpere av drikke som betalte med Vipps på våre brusautomater ble trukket ut som vinnere. Det ble laget en animasjon der man etter at transaksjonen i Vipps var gjennomført fikk mulighet til å spille på en «slot-maskin». Fikk man 3 Vipps-smileys vant man 2 kinobilletter. Billettene ble tilsendt umiddelbart på SMS til vinnerne.

 

Hva synes du om produktet og hvordan opplevde dere resultatet?

Resultatene av kampanjen var som forventet. Kinobilletter er noe alle kan benytte seg av, en premie som fungerer godt over hele landet, og elektroniske billetter er dessuten veldig enkle å distribuere. I tillegg opplever jeg at premien er enkel å relatere til produktet som ble kjøpt. Kino og Coca-Cola-produkter hører jo på mange måter sammen og har gjort det i «alle år».

Anne Oulie

Manager Sales Development Projects @work i Coca Cola European Partners Norge

 



BESTILL NORGESBILLETTER
X