Bunnpris brukte billetter for spredning på Facebook

Hva har dere brukt Norgesbilletten til?

Bunnpris gikk inn som sponsor på den nye Knutsen og Ludvigsen familiefilmen som kom i høst.  Vi hadde konkurranser bla på Facebook der forbrukere kunne vinne 2 billetter hver. Dette var et organisk og ubetalt innlegg som spredde seg til svært mange. Det sier litt om hvor populært det er å vinne kinobilletter.

 

Hva synes du om produktet?

Det å kunne bestille eksakt hvor mange billetter vi trenger er fantastisk for oss. Ikke minst ha muligheten til å spesialdesigne baksiden etter helt egne ønsker. Billettene fremstår fine og i freshe farger.

 

Hvordan ble resultatet?

Vi fikk svært god spredning på Facebook, 1134 likte innlegget, 1095 kommentarer og 62 delinger. Selv ubetalt og uannonsert.
Vi er meget godt fornøyde med samarbeidet og prosjektet.

Se Facebook kampanje her

 

Pulse Communications

Cecilia Eliassen

Senior Project Manager & Producer

 



BESTILL NORGESBILLETTER
X